HHG Genemuiden 

Adres: Bereklauw 1  

 Telefoon: 038-3030200

Zondagsschool aan de Kamperzeedijk

“ Maar Jezus riep dezelve kinderkens tot Zich, en zeide: Laat de kinderkens tot Mij komen, en verhindert hen
niet; want derzulken is het Koninkrijk Gods. Voorwaar, zeg Ik u: Zo wie het Koninkrijk Gods niet zal
ontvangen als een kindeken, die zal geenszins in hetzelve komen.” Lukas 18:15-17
Het is belangrijk dat we de kinderen juist als ze jong zijn al van de Heere Jezus vertellen, juist zij staan open
voor Gods Woord. Wij vinden het daarom belangrijk om door middel van het houden van zondagsschool de
kinderen te vertellen over de Heere Jezus. Over Zijn verlossingswerk en Zijn genade die Hij aan ons schenkt
als wij Hem aannemen als onze Heiland. Zoals de Heere Jezus zegt ‘ laat de kinderkens tot Mij komen, en
verhindert hen niet; want derzulken is het Koninkrijk Gods’.
De zondagsschool is elke zondagmiddag van 13:15 tot 14:00 uur in gemeenschapscentrum de Driester en is
voor alle kinderen tussen 4 en 12 jaar die aan de Kamperzeedijk, de Mandjeswaard of de Pieper wonen. In
de jongste groepen luisteren we naar een Bijbelverhaal, zingen en bidden we en maken we een mooie
werkje. In de oudere groepen luisteren we ook naar de Bijbel en praten we hier samen over door. Ook doen
we hier verschillende dingen zoals bijvoorbeeld een leuke quiz naar aanleiding van het bijbelverhaal.
De zondagsschool heeft een meisje in Colombia geadopteerd via Woord en Daad en voor haar wordt elke
zondag geld ingezameld. Twee keer per jaar sturen de kinderen een mooie kaart waar iedereen wat
opschrijft. Wanneer wij post van haar krijgen wordt dat in de groepen voor gelezen.
Kerstfeest vieren we D.V. 18 december 2016 en de afsluiting is op D.V. 7 mei 2017, dat vieren we in de
grote zaal van De Driester. Hier zijn ook alle vaders, moeders, broers, zussen, opa’s, oma’s en andere
belangstellenden van harte welkom!
Aankomend seizoen starten we op D.V. zondag 18 september. Kinderen die 4 jaar worden voor december
2016 zijn ook van harte welkom.


Voor vragen of informatie:
Leander Oudenaarden
'038-3373371
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.